Maanteemuuseumi blogi

1. oktoobrist kuni 30. aprillini on maanteemuuseumis avatud masinahall, peamaja ja lastemuuseum!

transpordiamet

07.01.2021

Kas teadsid, et...

Mitme nimega teehoidja

Kui 1. jaanuaril 2021 alustanud Transpordiamet koondab töid teedega nii õhus, maal kui vees, siis pole see päris esmakordne, kui eri transpordiliikide töökorraldus toimub ühes organisatsioonis.

Loe edasi
vana foto

07.01.2021

Vana foto

Sulge lumele värav!

Kui 1930. aastatel hoogustus linnadevaheline bussiliiklus, tekkis senisest suurem vajadus teede talviseks lahtihoidmiseks. Et autosid ja sahkasid oli veel vähe, rakendati tähtsamate maanteede kaitsel lumeväravaid.

Loe edasi
vana foto

31.12.2020

Vana foto

Ajad, mil sülti söödi sajakesi...

Ajalugu pakub ikka tröösti: kulgeb ta ju spiraalselt, nagu teaduslikult tõestatud. Ega's muud kui tõstkem tervistava mineraalvee klaasid minevaste ja tulevaste pidude auks!

Foto: Eesti Maanteemuuseum

Loe edasi
vana foto

24.12.2020

Vana foto

Eesti teerajajaid

Sellel 1958. aastal Tallinnas konstrueeritud kivipurustaja katsetusel on jäädvustatud fotole kaks meie maanteede ehituse olulist pioneeri.

Loe edasi
teehöövli taastamine

09.12.2020

Teehöövel V-1 taastamine

V-1 sai juba „jalgele“

Kevadel algasid hoogsad V-1 taastamise tööd. Õieti plaanime aastaks 2022 valmis ehitada päris uue, 123. V-1.

Loe edasi
vana foto

26.11.2020

Vana foto

Lennuki rehvid autole?

Kui tänasel auto-omanikul on valikut küllaga, siis nõukogude defitsiidimajanduse tingimustes tuli olla palju leidlikum. Kaasaegse kirjeldus: üheks suuremaks probleemiks oli aastail 1950–65 autole uute kummide muretsemine.

Loe edasi

Maanteemuuseum Instagramis