Maanteemuuseumi blogi

Teadaanne! 27. novembril on liikluskasvatuskeskus suletud! Toimub muuseumi aastakonverents.

30.07.2020

Teede ehitusest 1930. aastate algul

vana foto

Kruusa, kunstkruusa, killustiku ja peenkillustiku mõisted tõusid eestikeelses (teede)inseneerias sisulisemalt päevakorda 1930. aastate algul. Siis viidi kruusateede ehitus ja hooldus meil süsteemsemale tasemele ja hakati ka ehitusmaterjale sisulisemalt uurima ja katsetama. Kui paekivikillustikku sai peenestada veel lihasjõul vasaratega, siis põllukividest graniitkillustiku tootmine suuremas mahus eeldas mehhaniseerimist. Fotol inspekteerivad teedeministeeriumi insenerid üht esimest Tallinnas Franz Krulli masinatehases 1931. aastal riikliku tellimuse raames valminud killustikusõelaga varustatud kivipurustajat.

http://onlinecasinouse.com/# slots online online casino real money <a href="http://onlinecasinouse.com/# ">online casino bonus </a> play casino

Lisa kommentaar

CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.

Maanteemuuseum Instagramis